close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • loading...
    YourAds Here YourAds Here

    تورهای قشم و کیش

    بازدید : 284
    چهارشنبه 1 خرداد 1398 زمان : 15:57

    معروف ترین بازار های اصفهان

    معروف ترین بازار های اصفهان

    اصفهان یکی از شهرهای ایران می باشد که در کویر مرکزی آن واقع شده هست. این شهر به سبب داشتن بناهای تاریخی انبوه و تعدادی از میراث جهانی گردشگران زیادی را از داخل و بیرون کشور به سوی خود جلب می کند. پل های تاریخی، موزه ها، بناهای چشم نواز و مکان های کهن گوشه هایی از جاذبه های این شهر تماشایی هستند. شهری که با قدم زدن در خیابان هایش می شود سفری به تاریخ داشت و از مرور آن لذت برد.

    گفتنی ها از این شهر زیاد هست بعد راهی این شهر شدیم و از گوشه گوشه اش برایتان گفتیم. برای آنکه بتوانید برنامه ریزی مناسبی برای سفرتان داشته باشید راهنمای سفر به این شهر را در اختیارتان قرار دادیم:

    راهنمای سفر به استان بزرگ اصفهان

    اما تمام چیز در سفر به گشت و گذار ختم نمی شود. ممکن هست در هر لحظه از سفر به جنسیی احتیاج پیدا کنیم و ناچار به تهیه آن شویم. شاید هم بخواهیم گشتی در بازارها و مراکز خرید داشته باشیم وسوغات تهیه کنیم. برای آنکه تور اصفهان در این مواقع دچار سردرگمی نشوید بهتر هست شناختی کلی از این مراکز داشته باشید تا زمان سفرتان را مدیریت کنید و آن را به هدر ندهید. دراینجا هدف داریم شما را با بازارها و مراکز خرید شهر اصفهان آشنا کنیم تا خریدی لذت بخش را در نصف جهان تجربه کنید.

    معروف ترین بازار های اصفهان

    بازارها

    بازارها شناخته شده ترین مکان ها برای خرید و فروش و تبادل جنسها به شناخته می شوندکه از قدیم الایام در شهرهای ایران وجود داشته است. بازار های موجود در شهر اصفهان عبارتند از:

    بازار بزرگ تاریخی اصفهان

    بازار اصفهان یکی از برزگترین و وسیع ترین، مهم ترین و زیباترین بازارهای ایرانی و اسلامی می باشد که در دل شهر اصفهان و اطراف میدان نقش جهان قبلروی کرده هست. دالان ها و سراهای انبوه گزینش های زیادی را برای خرید قبل روی شما قرار می دهند به ویژه چنانچه از طرفداران صنایع دستی باشید در این بازار بهترین مثال های آن را پیدا خواهید کرد. بازار اصفهان ورودی های انبوهی دارد اما بهترین و در دسترس ترین ورودی بازار در شمال میدان نقش جهان قرار گرفته هست که به سردر قیصریه شهرت دارد.

    معروف ترین بازار های اصفهان

    میدان نقش جهان اصفهان

    در پیرامون میدان نقش جهان اصفهان، مغازه هایی وجود دارند که هر یک به ارائه ی محصولاتی ویژه از صنایع دستی این شهر می پردازند. به علت نزدیکی به بازار، این محصولات از کیفیت مناسبی برخوردارند و گاه مغازه ها توسط خود هنرمندان تور اصفهان تابستان 98 اداره می شود.

    معروف ترین بازار های اصفهان

    بازار هنر اصفهان

    طلا و جواهرات از صنایع دستی اصفهان به تعداد می روند و هنرمندان زیاد ماهری در این زمینه مشغول به کارند. یکی از مراکزی که می توانید طلاهای زیبای اصفهان را از آن تهیه کنید، بازار هنر می باشد. این بازار از شاهكارهاي معماري دوره صفویه به تعداد می رود که توسط استادکاران ایرانی از سال ۱۰۸۳ تا سال ۱۰۸۵ هجري شمسی ساخته شده هست. در زمان صفویه از این مکان با عنوان بازار کاروانسرای مادر شاه یاد می شد که همراه با بنای کاروانسرای مادر شاه و مدرسه شاه سلطان حسین (مدرسه چهارباغ امروزی) یا مجموعه ی وقفی را تشکیل می داد. در این بازار علاوه بر خرید می توانید از تماشای جلوه های معماری نیز لذت ببرید. این بازار در خیابان چهارباغ عباسی، جنب پارک هشت بهشت قرار دارد.

    معروف ترین بازار های اصفهان

    بازار گل و گیاه همدانیان

    بازار گل و گیاه همدانیان یکی از مراکز فروش گل و گیاه می باشد که در اصفهان از شهرت ویژهی برخوردار هست. در این بازار انواع و اقسام گلها، گیاهان، درختچه ها و ابزارها مورد نیاز برای پرورش گیاهان را خواهید دید. گل های شاخه بریده، بامبو و برگ های تزئینی، گیاهان تزئینی فانتزی و عروسکی از جمله بن سای، سرخس عنکبوتی، گیاهان فصلی، درخت و نهال، گل های خشک و مصنوعی و ... گیاهانی هستند که می توانید در این بازار آنها را تهیه کنید. این بازار در بزرگراه جی، خیابان همدانیان واقع است.

    معروف ترین بازار های اصفهان

    بازار ماهی خلیج فارس

    یکی از مراکز معتبر و باارزش برای تهیه کردن ماهی تور اصفهان تیر 98 و انواع آبزیان در اصفهان، بازار ماهی خلیج فارس می باشد که انواع محصولات از شمال و جنوب کشور و ماهی های پرورشی را ارائه می دهند. این بازار در بلوار صفه می باشد.

    معروف ترین بازار های اصفهان

    مراکز خرید استان اصفهان

    بدون شک ممکن هست در سفر به برخی اقلام و جنسهای ضروری احتیاج پیدا کنید و سری به مراکز خرید بزنید. مهم ترین مراکز خرید اصفهان عبارتند از:

    سیتی سنتر اصفهان

    سیتی سنتر اصفهان، یک مرکز تجاری، تفریحی توریستی هست که به عنوان بزرگترین مرکز خرید ایران و پنجمین مرکز خرید بزرگ جهان شناخته می شود و از شهرت زیادی برخوردار هست. این مجموعه در ۷ طبقه احداث شده هست که دارای امکانات زیر هستند:

    دو طبقه پاركينگ مسقف با ظرفيت ۵۵۰۰ اتومبیل

    سه طبقه شامل مركز خريد (Hyper Star) و واحدهای تجاری

    دو طبقه آخر شامل مجموعه سيظاهرئي، سالن چند منظوره، فود کورت و سالن های مختلف

    پوشاک، ابزارها آرایشی و بهداشتی، ابزارها ورزشی، اسباب بازی، ابزارها التحریرو.... اقلامی هستند که می توانید در این مرکز خرید بزرگ به آنها دسترسی پیدا کنید.

    در اتوبان شهید دستجردی، رو به روی ورودی جنوبی سپاهان شهر واقع است.

    مجتمع پارک اصفهان

    مجتمع پارک اصفهان یکی از مراکز خرید کهن شهر می باشد که در نخستین سال پیروزی انقلاب افتتاح گردید. این مرکز خرید حدود ۱۵۰۰۰ متر مربع را به خود اختصاص داده هست و با داشتن ۴۰۰ فروشگاه و فضای سبز مناسب، خدمات مناسبی را به ملت ارائه می کند. پوشاک، ساعت، کیف و کفش، ابزارها صوتی و تصویری، ابزارها موسیقی، اسباب بازی، رایانه و نرم افزار و ابزارها جانبی، ابزارها التحریر ،آرایشی و بهداشتی، ورزشی و ... از اقلامی هستند که می توانید در این مرکز خرید آنها را تهیه کنید. هم چنین مجتمع پارک با داشتن کافه و رستوران ها مکان مناسبی برای استراحت و گذران اوقات فراغت نیز به تعداد می رود و درخیابان چهارباغ بالا واقع شده است.

    مجتمع تجاري شهر در استان اصفهان

    یکی دیگر از مراکز خرید معروف اصفهان مجتمع تجاری شهر هست که يکي از مراکز تجاری مدرن کشور به شناخته شدهاست.این مرکز حدود ۱۳۵۰۰ مترمربع وسعت دارد و چهارطبقه تجاری و يک طبقه پارکينگ را در خود جای داده هست. در مجتمع تجاری شهر، ۲۱۰ واحد فروشگاهي و ۳۰ واحد اداري به ارائه ی خدمات می پردازند و در زمینه های آرایشی بهداشتی، پوشاک، حوله، خرازی،کیف و کفش، موبایل، صوتی تصویری، صنایع دستی، شال و روسری، ساعت و ... فعالیت می کنند. وجود رستوران و کافی شاپ یکی دیگر از دلایلی هست که ملت را به این مرکز خرید می کشاند. این بازار در چهارباغ عباسي، نبش خيابان سيدعليخان واقع است.

    تور مشهد

    تور کیش

    تور مشهد
    رزرو آنلاین هتل پارسیان کیش
    نظرات این مطلب

    تعداد صفحات : 6

    درباره ما
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 70
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 950
  • بازدید کننده امروز : 951
  • باردید دیروز : 100
  • بازدید کننده دیروز : 101
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1566
  • بازدید ماه : 5186
  • بازدید سال : 7230
  • بازدید کلی : 34004
  • کدهای اختصاصی